Гарантія та повернення

Інтернет-магазин lamelki.com.ua – працює відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.

Гарантія на товар

На весь товар в нашому магазині надається гарантія. Термін гарантії регламентується законодавством України.

Гарантійний термін 12 місяців від дати покупки в нашому інтернет магазині. Товарний чек, що підтверджує покупку товару в нашому магазині, є обов’язковим документом для надання гарантії на товар. З усіх питань гарантійного обслуговування товару необхідно звертатися в наш офіс.

Термін розгляду рекламації встановлюється становить від 14 до 60 днів.

Якщо буде встановлено, що гарантійний випадок з нашої вини, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Будь ласка, перевірте комплектність товару і відсутність дефектів при отриманні.

Порядок надання гарантії, повернення товару (обмін)

Згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, повернути або замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, або не може бути використаний за призначенням, якщо збережені його товарний вигляд, споживчі властивості, заводська упаковка, а також документ, що підтверджує факт покупки зазначеного Товару (товарний чек).

Повернення (обмін) товару проводиться в термін до 14 днів від дати відпускної накладної.

Обов’язкова умова повернення – збереження заводської упаковки (розтин упаковки в передбаченому місці, не вважається зіпсованою), комплектації і товарного вигляду виробу. Наявність документа, що підтверджує придбання.

Ламелькі, які встановлювалися на вікно поверненню не підлягають.

Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

При відмові від товару, в разі якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
Покупець сповіщає Продавця про настання гарантійного випадку в будь-якій зручній для нього формі.

Продавець протягом 14 днів після повідомлення Покупця розглядає питання про можливість гарантійного обміну. Протягом зазначеного терміну Продавець сповіщає Покупця про гарантійне обміну або про відмову в гарантійному обміні.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу виробів;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості і т. п.);
  • дефекти, несправності або корозія, що виникли в результаті впливу промислових і хімічних викидів, кислотного або лужного забруднення повітря, їжі, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин, хімічно активних речовин, граду, блискавки і інших природних явищ;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням

Відмова в поверненні:

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:
з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;

  • товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні або була спроба установки;
  • при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
  • товар поламаний, подряпаний і ін .;
  • відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, неповна комплектація товару;
  • упаковка товару пошкоджена або порвана.

Вартість повернення

ВАЖЛИВО! У разі обміну та повернення товару належної якості Ви оплачуєте витрати на кур’єрську доставку товару.

У разі повернення товару неналежної якості, витрати по поверненню оплачує інтернет-магазин.

Терміни повернення оплати

Відповідно до Закону про захист прав споживача повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то за попереднім погодженням з представником нашого магазину, ви можете відправити товар кур’єрською службою післяплатою. Також можливе повернення грошей на картку покупця, після отримання нами товару.

Повернення товару кур’єрськими службами оплачує покупець.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, і прийняття рішення, просимо Вас направити звернення на [email protected] Просимо Вас детально викласти проблему з товаром. Ваша претензія буде розглянута протягом 5 робочих днів з моменту отримання. Ми постараємося знайти оптимальне для Вас рішення.